Model tworzeniawartości marki
Narzędzia oraz mechiniki działań bez brandu - marki osobistej wewnątrz oraz na zewnątrz organizacji nie mają znaczenia. Głównie to siła przywództwa stanowi o przewadze konkurencyjnej. Naszą rolą w pracy z prezesem czy właścicielem firmy jest odbudowanie, wzmocnienie lub nadanie wartości wykonywanym działaniom. Pracujemy jako mentorzy i coachowie nad określeniem kierunków, wzmocnienia lub odbudowy pozycji rynkowej i poczuciem wartości wykonywanych zadań biznesowych.
1Audyt
Audyt personalny to badanie momentu, w którym obecnie znajduje się kluczowa osoba w firmie /zarządczo, finansowo, osobiście.
2Obszary działań
Wskazanie obszarów działań nad umiejętnościami przywódczymi /w oparciu o narzędzia coachingowe.
3Konsulting
Konsultingowe sesje strategiczne /wyznaczanie kierunków działań biznesowo oraz osobiście, w tym zarządzanie czasem jako element skuteczności.
4Systemy narzędzia
Wypracowanie systemów oraz narzędzi do obszarów określonych podczas sesji strategicznych.
5Wdrożenie i monitoring
Wdrażanie, monitoring oraz korekty działań w zakresie budowania przywództwa.
Pozostałe usługi
Analiza i projektowaniemodelu biznesowego
Ocena aktualnego modelu, jego skuteczność i przygotowanie logicznego systemu rozwiązań stategicznych.
więcej →Budowanie modelufinansowego
Porządkowanie działania w zakresie obrotu pieniądzem i rekomendacja narzędzia do zarządzania finansami.
więcej →Analiza i przygotowaniestruktury zarządczej
Ułożenie właściwej struktury zarządczej, która będzie wspierała osiąganie założonych celów.
więcej →Model tworzenia wartościmarki
Odbudowanie, wzmocnienie lub nadanie wartości wykonywanym działaniom.
więcej →Wdrażanieprojektów
Wprowadzenie do przedsiębiorstwa project managera, kótry prowadzi przez cykl adaptacyjny aż do transformacji.
więcej →Doradztwoprawne
Wsparcie organizacji w realizacji doradztwa prawnego i skutecznego przeprowadzenia transformacji formalno-prawnych.
więcej →