Analiza i przygotowaniestruktury zarządczej
Procesy wewnętrzne związane ze skuteczną komunikacją w strukturze organizacyjnej to bolączka wielu firm. Nasza rola polega na ułożeniu właściwej struktury zarządczej, która będzie wspierała osiąganie założonych celów strategicznych na poziomie: rozwoju brandu, wzrostu opłacalności oraz ścieżki rozwoju pracowników.
1Audyt
Audyt wykorzystywanych systemów w firmie koncentrujący się na modelach przepływu informacji w strukturze poziomej /komunikacyjnej/ oraz pionowej /zarządczej.
2Architektura organizacji
Architektura struktury organizacyjnej i projektowej oraz zakresy obowiązków /czytelna podległość, prosta ścieżka decyzyjna, odpowiedzialność projektowa oraz finansowa, system rozwoju pracowników.
3Model komunikacji
Opracowanie modelu komunikacji kaskadowej /model i tematyka spotkań, częstotliwość, monitoring skuteczności.
4Wdrożenie struktury
Wdrożenie struktury w organizacji /przygotowanie liderów, obserwacja działań, korekty.
Pozostałe usługi
Analiza i projektowaniemodelu biznesowego
Ocena aktualnego modelu, jego skuteczność i przygotowanie logicznego systemu rozwiązań stategicznych.
więcej →Budowanie modelufinansowego
Porządkowanie działania w zakresie obrotu pieniądzem i rekomendacja narzędzia do zarządzania finansami.
więcej →Analiza i przygotowaniestruktury zarządczej
Ułożenie właściwej struktury zarządczej, która będzie wspierała osiąganie założonych celów.
więcej →Model tworzenia wartościmarki
Odbudowanie, wzmocnienie lub nadanie wartości wykonywanym działaniom.
więcej →Wdrażanieprojektów
Wprowadzenie do przedsiębiorstwa project managera, kótry prowadzi przez cykl adaptacyjny aż do transformacji.
więcej →Doradztwoprawne
Wsparcie organizacji w realizacji doradztwa prawnego i skutecznego przeprowadzenia transformacji formalno-prawnych.
więcej →