Ludzie

Ludzie

Robert Suszko

Robert Suszko

Założyciel PIRSB oraz Prezes PIRSB Inwestycje

Doradca zarządów i trener biznesu, mentor koncentrujący się na aspektach finansowych, obszarach kierowania zespołami oraz optymalizacjach zarządczych. Mówca motywacyjny w zakresie rozwoju osobistego i finansowego. 

Autor książki Finanse Absolutnie Osobiste czyli wszystko czego boisz się dowiedzieć o sobie, biznesie i pieniądzach.

Jako doradca skupia swoją uwagę na skuteczności finansowej oraz zarządczej w przedsiębiorstwie. Nie uznaje dróg na skróty. Świadomy, że prawdziwy sukces zawsze wykuty jest w ogniu wyborów i rezygnacji.

Twórca i pomysłodawca narzędzia coachingowego dla przedsiębiorców – Business Point System.
Jest przedsiębiorcą /w tym biznesy pasywne/ oraz twórcą wielu koncpecji i narzędzi biznesowych, które wdraża w prowadzonych przez siebie firmach oraz podczas treningów biznesowych. Pełni funkcje właścicielskie, członka Zarządów oraz Prezesa. Obecnie założyciel Polskiego Instytutu Rozwoju Strategii Biznesowych oraz prezes Polskiego Instytutu Rozwoju Strategii Biznesowych Inwestycje. 

Absolwent Master of Business Administration, Executive (Uniwersytet Śląski – IAE Aix-Marseille Graduate School o Management) oraz uczestnik wielu szkoleń międzynarodowych organizowanych przez największe firmy szkoleniowe globu.

Umiejętności trenerskie oraz wiedzę zdobywał jako praktyk biznesu i sceny, wykładowca prywatnych uczelni, oraz absolwent jednego z najbardziej cenionych międzynarodowych szkoleń trenerów Train the Trainer Blaira Singera. Robert Suszko jest również autorem ponad 100 artykułów o tematyce biznesowej oraz poruszającej warsztat rozwoju osobistego i finansowego.

Prezes Zarządu PIRSB Inwestycje w spółce odpowiedzialny jest za współpracę i relację z Inwestorami Kapitałowymi.

Tomasz Damian

Tomasz Damian

Prezes PIRSB oraz Wspólnik PIRSB Inwestycje

Praktyk biznesu, ekspert finansowy. Specjalizacja projektowanie strategii sprzedażowych. W PIRSB odpowiada za rozwój brandu, koordynowanie pracy Zespołu Doradców i maksymalizację potencjału Business Partnerów.  

Ekspert finansowy oraz doświadczony sprzedawca. Karierę zawodową rozwijał w sektorze bankowym w bankach GE Money Bank, BPH, Getin Bank, Millenium Bank oraz Open Finance. Zwolennik postawy proaktywnej w życiu i w biznesie. Specjalista w kontaktach z klientem, w obsłudze pośredniej i bezpośredniej.

Jako doradca w PIRSB wykonuje zadania, które pozwalają firmom się rozwijać, zgodnie z oczekiwaniami właścicieli i zarządów. Optymalizuje procesy, usprawnia komunikację, wspiera sprzedaż, a także dba o lepsze wyniki przedsiębiorstw.

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji oraz Wydziału Ekonomicznego na Uniwersytecie Gdańskim.

Udziałowiec spółek, wspólnik koordynujący i prezes. Edukator w zakresie finansów, autor ebooka „Chcesz mieć kredyt? Miej go mądrze”, twórca bloga kredytowego, publikacji i podcastów, w tym Programu Podcastu PIRSB: „BIZNES? Z PRZYJEMNOŚCIĄ!”

W spółce PIRSB Inwestycje odpowiada za nadzór w kwestiach prawnych oraz marketing prowadzonych przedsięwzięć.

Katarzyna Machlowska-Hulok

Katarzyna Machlowska-Hulok

Business Partner PIRSB

Trener Mentalny, Ambasadorka Fundacji „World Healthy Living Foundation”. Dyplomowany Coach i Szkoleniowiec. Specjalista ds marketingu. Absolwentka „RBC Master Business Training” oraz „Akademia Trenerów Mentalnych”. Manager międzynarodowego zespołu, który obecnie tworzy prawie 600 osób. Networker z konkretnymi sukcesami na swoim koncie,  posiadający 5 letnie doświadczenie w działaniu w branży marketingu rekomendacyjnego.

Wspiera ludzi w budowaniu pewności siebie i uwalnianiu swojego potencjału.  Towarzyszy im w zmianie i tworzeniu autentycznego życia w zgodzie z własnymi wartościami. Specjalizuje się we wprowadzaniu do codzienności życiowego balansu i tworzeniu wspierających relacji. Koordynuje budowę zgranych i zaangażowanych zespołów. Miłośniczka tematu asertywności oraz odpuszczenia perfekcjonizmu. Specjalista od budowania wolności mentalnej, jak również materialnej.

Pomysłodawca projektu szkoleniowego „Zbuduj siebie, a zbudujesz swój biznes”. Swoje doświadczenie sprzedażowe rozwijała między innymi w takich firmach jak: Citi Bank Handlowy, czy Aviva Commercial Union, gdzie znajdowała się na liście najlepszych agentów oddziału. Praktyk sprzedaży autentycznej i budowania biznesu opartego na relacjach. Współtwórca Programu Podcastu PIRSB: „BIZNES? Z PRZYJEMNOŚCIĄ!”

Swoje umiejętności dotyczące pracy mentalnej, szkoleniowej oraz budowania zespołów zdobywała między innymi w Akademii Trenerów Mentalnych stworzonej przez trenera kadry narodowej siatkarzy Stéphane’a Antigi, jak również u topowych liderów, speakerów i coachów działających na międzynarodowych rynkach. 

Wierzy, że w każdym z nas drzemie ogromna siła, która nieraz potrzebuje pewnego bodźca, impulsu, inspiracji do tego, aby ją uwolnić. Zwolenniczka i praktyk budowania dochodu odnawialnego i wolności finansowej.

Artur Habza

Artur Habza

Business Partner PIRSB

Doradca biznesowy, ekspert w dziedzinie zarządzania i przywództwa. 

Doświadczony doradca biznesowy, menedżer, przedsiębiorca. Praktyk w zakresie planowania rozwoju biznesu, w tym w oparciu o środki pomocowe. Posiada doświadczenie w pracy w sektorze publicznym, będąc odpowiedzialnym m.in. za koordynację działań związanych z gospodarką i promocją przedsiębiorczości, w tym obsługę inwestorów.

Jest praktykiem specjalizującym się w dziedzinie zarządzania, a w szczególności zarządzania i przywództwa, budowania zespołów, PR i zarządzania wiedzą. 

Absolwent Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji SGGW, Studium Administrowania Środkami EU SGH oraz certyfikowany Project Manager PRINCE2® Fundation i Agile PM® Fundation. 

Łukasz Kirchner

Łukasz Kirchner

Koordynator ds. Inwestycji/Członek Zarządu PIRSB Inwestycje

W spółce PIRSB Inwestycje odpowiedzialny za proces przygotowania i realizacji inwestycji. Znawca procedur
przetargowych i administracyjnych.

Koordynuje procesy modernizacji i efektywność wykonania zleconych podwykonawcom prac budowlano-wykończeniowych.

Wspólnik, inwestor, partner spajający wykonawców i logistykę przedsięwzięć.

Dominika Rossa

Dominika Rossa

Business Partner PIRSB

Przedsiębiorczyni, trenerka, mentorka, twórczyni O4 Flow – pierwszego w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej coworkingu dedykowanego kobietom, Partner Zarządzająca EnterRoom – butikowej agencji rekrutacji i szkoleń.

Od 20 lat zajmuje się komunikacją interpersonalną i marketingową. W portfolio jej klientów znalazły się zarówno międzynarodowe korporacje (m.in. Grupa L’Oreal, Toyota Motor Poland, Coty, Spectrum Brands), silne marki rodzime (Bank Pekao, Peako TFI, Runmageddon) jak i organizacje pozarządowe (WOŚP, WWF, Kwiat Kobiecości, Przylądek Nadziei). Zrealizowała łącznie ponad 350 projektów marketingowych o łącznej wartości ponad 15 mln PLN.

Jest certyfikowaną emisjonistką, jako ekspertka głosu mówionego skutecznie przygotowuje swoich klientów do wystąpień publicznych. Prowadzi liczne szkolenia z zakresu modelowania biznesowego, skutecznej komunikacji i employer brandingu oraz doradza
klientom jak rozwijać ich biznesy. Wykłada przedsiębiorczość i innowacyjność na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Doradza startupom i jest mentorką w międzynarodowych programach akceleracyjnych: Poland Prize, Space3ac, Scale UP i European Coworkings EOI oraz FairIT.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu SWPS. W obszarze jej zainteresowań pozostają także role społeczne i biznesowe kobiet (leadership, entrepreneurship, work-life balance), a także komunikacja w biznesie. Swoje doświadczenie i wiedzę zdobywała również na rynku międzynarodowym, m.in. w S.H.A.P.E. – bazie sił zjednoczonych NATO w Belgii oraz w Wielkiej Brytanii, jako finalistka konkursu British Council i Ambasady Brytyjskiej Young Creative Entrepreneur.

Marek Dmitruk

Marek Dmitruk

Business Partner PIRSB

Doradca Zarządów, menedżer wyższego szczebla z dwudziestoletnim doświadczeniem zdobytym w znanych korporacjach (m.in. Netia, Eurocash), ekspert w marketingu i sprzedaży.

Rozumie biznes i efektywnie przekłada cele biznesowe na skuteczne działania marketingowo-sprzedażowe.

Wspiera przedsiębiorców i rozwój ich firm w tworzeniu i realizacji na wszystkich etapach procesu: planowania długo- i krótko okresowego, badań i analizy rynku oraz monitoringu cen i działań konkurencji, segmentacji klientów, opracowania produktu oraz tworzenia nowych marek, a następnie przygotowania właściwej koordynacji i komunikacji działań, szkolenia, wdrażania programów marketingowo-sprzedażowych, a także  wprowadzania nowoczesnych narzędzi kontroli i raportowania efektywności w odniesieniu do założonych KPI, dbałość o zapewnienie spójności celów. 

Pracując w zespole inspiruje, motywuje i wspiera. Stawia na innowacje i kreatywne rozwiązania, aby osiągnąć zamierzone cele. Realizuje zadania przez otwartą komunikację i odpowiedzialną współpracę. 

Koordynuje wprowadzanie zmian organizacyjnych, procesów sprzedaży i obsługi klienta, bierze udział w zarządzaniu, restrukturyzacji, zwiększaniu sprzedaży i poprawie efektywności przedsiębiorstw. 

Ukończył studia ekonomiczne na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz liczne szkolenia biznesowe i zarządzania w tym University of Pannsylvania. Sam jest przedsiębiorcą prowadzącym doradztwo i outsourcing pod marką MDirect Marketing Navigation. 

Adrian Szumski

Adrian Szumski

Business Partner PIRSB, NYSE, NASDAQ, FOREX

Doradca, trener, specjalista od międzynarodowych rynków finansowych, zarządzania międzynarodowego oraz korporacji międzynarodowych. W szczególności specjalizuje się w rynkach finansowych New York Stock Exchange, Wallstreet (NYSE),  National Association of Securites Dealers Automatem Quotations (NASDAQ), Chicago Mercantile Exchange (CME) oraz FOREX, jak również procesy makro i mikro ekonomiczne. Trader od 2011 roku na rynku walut, towarów, indeksów oraz akcji.

Doradca z ponad 15-letnich doświadczeniem. Praktyk zarządzania skupiający się na finansach przedsiębiorstw, restrukturyzacjach i procesach zmian, a także umiędzynarodowieniu przedsiębiorstw. Posiada bardzo bogate doświadczenie z wielu sektorów. Zajmuje się wykorzystaniem IT w zarządzaniu przedsiębiorstwami. 

Doktor ekonomii o specjalności zarządzanie międzynarodowe. Przez 10 lat pracował jako wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego, prowadząc zajęcia na wszystkich typach studiów, łączenie z podyplomowymi oraz MBA. Autor wielu publikacji naukowych z zakresu zarządzania i zarządzania miedzynarodowego.